csütörtök, február 01, 2007

A demokrácia ünnepe...

... a választás. Legalábbis ezt az ökörséget szokták azok politológusok szajkózni az urnazárást követő félórában, amíg meg nem jönnek az első részeredmények, akik a közszolgálati telvízióban növelik dühünket ezen alkalmakkor. Nekem meg tegnapelőtt levelem jött (igazi, offline). Ez áll benne:


Tisztelt Hittestvérünk!

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy körzetünkben az időszakos négyévenkénti vezetőség-választást

2007. február 18. (vasárnap)
8.30-12.30 óráig

tartjuk.

Fenti időpontban szeretettel elvárjuk, hogy szavazatával jéruljon hozzá körzetünk további sikeres munkájához.

A szavazáson választjuk meg a körzet vezetőségét, valamint a BZSH-ba küldendő küldötteket, valamint a Központi Választási bizottság egy delegáltját.

Hittestvéri üdvözlettel
Azért éreztem, hogy ha ma reggel letántorgok (1/4 8 órás kezdési időpont), akkor nem fog a jelöltek kifüggesztett képe fogadni, nem fogok kortesbeszédeket hallgatni a kávézás közben, sőt nem fogok az egészről semmit se megtudni (hacsak direkt rá nem kérdezek, de azt nyilván nem - mi vagyok én, demokrata?). egy picit tévedtem, mert ketten sutykóztak egy aprót, hogy valami bizottság és hogy már mindenki alelnök ott, de nem volt világos, hogy a hevesebb indulatú ő maga akar valami lenni, vagy a másikat akarja, hogy valami legyen. (Ez ugye a sutykózás lényege. Hogy én nem hallom jól, pedig mulattatna.)

Nincsenek megjegyzések: