hétfő, február 05, 2007

Esti tv-trip

Az ember itthon marad, mert minek menne el, múltkor is pukiztak a Sirályban, bicikli is lerohadt, meg különben is. És akkor azt mormolja maga elé, hogy megnézem mi van a tv-ben. Ennél azért rosszabb a dolog: azt mondja, hogy megnézem a friderikuszt. Úgy kell neki! Nekem.

Tulajdonképpen egy csodának lehettem ma részese: Sándor elérte, hogy Schiffer András szimpatikus legyen. Nem ismerem én őt, de sose volt egy szimpatikus jelenség. Ma viszont Sándor annyira hülye volt, annyira azt akarta, hogy miért nem mondhatja a csendes többség a köcsögöknek, hogy ti csak köcsögök vagytok, jogotok hoci, annyira nem hallgatta végig Schiffert, annyira béna volt, hogy annyira. És ugye Schiffernek még igaza is volt. Szörnyű. Az egészben az a vicces, hogy láttam Schiffert pénteken a HírTv-ben. Ő ott is korrekt volt, viszont láthatóan ideges, mert a HírTv-s csaj ügyesen mazsolázott. A TASZ-ról ugye lehetett tudni, hogy mi a véleménye, úgyhogy a riporter (ott) nem akarta hallani a teljes véleményét, megelégedett azzal a résszel, ahol egyetértettek. Hogy a kormány. Na Fridi ehhez is hülye volt máma. Nem mintha ez lenne a feladata, de ha már mindenkinek az arcába akarja mondani, hogy mi a helyes vélekedés, akkor próbáljon meg előre gondolkodni.
Aztán jött Möszjő Kamü, a francia politológ, aki már pénteken lebaszta Orbánt. A vele készített interjú három dolog okán volt kétségbeejtő:
1. Elmagyarázta a francúz, hogy nyugatieurópában van választás, aki veszít az kivárja a következőt. Mert ott a demokrácia már hagyomány. Ja bazmeg. Chirac meg szart nem rendelt el új választást, mert azt hitte, éppen jól megy a jobboldalnak, csak aztán rajtabaszarintott. (Kicsit sok így estefele a kötöszó.)
2. Aszonta Fridi, hogy francúz megírta, hogy az újdemokráciákban (értsd: K-Európ) nincsenek a parlamentben szélsőjobbék, mert inkább a hagyományhiányos középjobb az. Ekko elkezdtem a békazabáló melléknevet és egyéb hordalékait (szemét klemanszó) ízlelgetni, de aztán kiderült, hogy most megint csak Fridi volt hülye, és francúz azért tisztában van pölö a lengyel politikával. Csak hát Fridi megint nagyon szerette volna, hogy úgy legyen valami. Olyan hülye egyszerűen.
3. A beszélgetés felvételről ment. Ez rendben, de akkor mi a halálért kell egy szinkrontolmács ad hoc nyökögését hallgatni, miért nem lehetett felhasználni a közben eltelt időt egy rendes fordításra?

Oké, francúz letudva. Jött Dunakeszi rendőrkapitánya. Na, ő jó volt. Fridi persze hülye még mindig, de már nem is írom, hogy miért. Aztán Kolláth alkotmányjogász feltűnésénél elszakadt a cérna, és átmentem a Viasatra Szex és New Yorkozni, aztán az m2-re az Ötödik pecsét végére.
Aztán m1, és látom, hogy Baló Rogánt kérdezte, és akkor tudtam, hogy elszúrtam, mert az lehet, hogy érdekes volt, már ha Baló rendesen kérdezett (persze Cserhalmi egyetlen hiteles alakítása sokkal jobb, de csak a végét látni bénaság). Aztán láttam, hogy közben felvételről Rogán a Szulák-showban nyomul csajostul, és akkor kinyomtam a szemit.

Nincsenek megjegyzések: