péntek, február 16, 2007

Iván - reloaded

Ivááááááán! - kiabálja Iván Nyikolajevics Hontalan költőnek egy hang a Mester és Margaritában.
Iván!!! - kiabálta Bouba Diop néhány poszttal lejjebb Fenyő Ivánnak.
Iván... - buktam az előttem levő székre az S.O.S. Szerelem című filmen.

Tehát Iván rövid időn belül másodjára szerepel itt nálunk, kedvencünk ő, mondhatni, most mégsem írunk sem játékáról, sem magáról a filmről. (Azt azért megemlítenénk, hogy az imént a Story Tv-n, azt fejtegette Iván, hogy micsoda is "a film komikája".)

Kettő dolgot szeretnénk észrevételezni, amire a a Puskin mozi közönségének szemügyrevételezésével tapintottunk rá:

1. Múlt héten a Babelt ugyanezen időben ugyanitt jóval többen nézték. Szorítunk Ivánnak (és társainak), hogy ne legyen ez rossz előjel.
2. A közönség nembéli arányának szempontjából ez volt életem második legelballanszozottabb filmje: egy idős házaspár bácsija képviselte még rajtam kívül a hímek világát. (Eddig az Egy csók és más minden című filmen voltam egyedül fiú az akkor 26 - megszámoltam! - néző közül.)

(Egyébként a teremben balra mögöttem ült két lány, akik rendszeresen derültek a vicceken, rajtuk kívül senki. Illetve még az egyik trailer végén kacagott két hölgy, hogy nem tudtuk meg a reklámozott film címét.)

Update: úgy tűnik, nem kell aggódni Ivánékért, csak Budapesten, csak szerdán több, mint 8000-en látták.

2 megjegyzés:

LIÁNINDA írta...

Nem hiszem el, hogy elmentél megnézni!!!! De akkor már lécci mesélj róla...

pb írta...

az utolsó 20 perc jó. esküszöm. na jó a -25-től a -5-ig tartó 20 perc.