hétfő, január 29, 2007

Panem et Trutyem

Nem kenyerem ez az ironikus hangnem ami itt meg van ütve, meghát Truty az a pécsi kosárlabdasport nagy rajongója, meghát kopasz, meg horvát, megverték. Védelmembe kell hát vennem, mint akkori s mosti kiváló riportert. Érveim.

1. Egyszer úgy esett, Trutym átölelt. Átkarolta a vállam és beszéltünk, mint férfi a férfival. Amikor férfi a férfival beszél, akkor ugye az egyik férfi hallgat, az a férfi hallgat aki egy kis pöcs. A másik férfi meg beszél, a világ dolgairól. Akárhogyis, Tr beszélt.

Elmondta, hogy (biztos ismerem) vannak neki ezek a könyvei, az ő riportjaiból. (Bólintottam) Elmondta, hogy ő a pécsi kosárlabdáról is szeretne egy hasonló könyvet írni. (Bólintottam, hogy olyasmit-e mint a Nick Hornby-é.) Olyat, olyat, milyet is?, majd elolvassa újra (újraújraújra bazmeg újra, diszkurzívok ideseregeljetek, újra olvassa el, mer már olvasta csak, hopp, nem emlékszik.) (Bólintottam tehát, hogy elolvassa újra.), nadehogy ő azt észrevette, hogy én irogatok a pécsi kosarasok újságjába és hát tetszik neki. Megírnánk ezt a könyvet, én azért kellenék, hogy megírom, ő meg, gondolom ő adnáé az ötleteket. Merthogy - és itt bújik ki a szög a zsákból hogy mér is kellek neki, egyszersmind hogy mekkora riporter ő, a Tr - ő nem tud írni. "Én csak kurva jó riportokat tudok csinálni."

Így a Tr. Aztán nem írtuk meg. Sajna.

4 megjegyzés:

Bouba Diop írta...

Frédi, félreértettél, én éppen hogy méltattam, hogy milyen nagyszerűen feltárta a tényeket.

Nyilván a tényeket a kosárlabdáról is feltárta volna. Te megírod, ő felírja a nevit, mi meg röhögünk rajtad...

frédi flintoff írta...

igen, volt egy ilyen érzésem, hogy félreértettelek. karcolta is keblemet. a könyvet meghát, azóta is sajnálom.

Bouba Diop írta...

azóta is az tart izgalomban, hogy mi, a nép hogyan is segíthetnénk Farkas Bercinek. az rendben van, hogy külhonban nem baszogatják a villája miatt, mert hát ott senki sem ismeri (helyzeti előny), de hát akkor mit kellene csinálnunk, hogy jól érezze magát. biztosan elmehet haknizni a sztorijával élete végéig, nyugdíjas klubok és kultúrházak, elmehetne egy C vagy D kategóriás magyar celebnek (meztelen képek a neten, nevetgélés a képernyőn, továbbra is a Blikk címlapján). de úgy érzem, Berci valami mást szeretne, azt szeretné, ha nép keblére ölelné, ugyan nem alkesz, de szívesen inna a néppel pertut.

ami Trutyit illeti, neki sikerült egyszerre tudálékosnak és balfasznak lennie, ami egy ekkora sztárriporternél éppen már erény is lehet. havas henriki magasság és mélység.

frédi flintoff írta...

egyébként truty tényleg egész életében egy fasz volt. mecsekben rebsegették, h az egéz horvátországi sztorit egy villányi pincéből közvetítette le. ez perce bulvár.
viszont az egyik pokoli törpénete az a zsolnay gyöngyiről volt, akibe frédi történetesen involválódva volt akkortájt. viszont nem szemellenzős, úgyhogy a frédi észrevette, h a truty csúsztat. folyamatosan. igaz, a végén feleségül vette, ez talán magyarázat. (én bezzeg mindig csak a színigazat, ezért nem jutottam a közelébe se)