szombat, március 24, 2007

Az olasz film megint szép lesz

Bár engem nehezen lehetne meggzőzni arról, hogy volt már. Mindenesetre Londonba kellett eljönni ahhoz, hogy (10 font leszurkolása után, fájdalom! - viszont a mozi az Eurimages háózat része, úghogy láttam kiírva Budapest nevét, nagyon nosztalgic) egy olyan filmet lássak olaszéktól, amit akkor is megnéztem volna, ha előtte látom a trailerét (otthon általában eddig jutok el). A L'Amico di famigliaban nincs az a borzasztó szentimentális nyáladzás, ami amúgy alapfelszerelésként jár. Van egy vicces történet egy gnóm, gonosz uzsorás tündökléséről és bukásáról jó zenével és nem teljesen elszúrt színészi alakításokkal. És van csavar is. (Meg pár dolog, amit
nem értettem, de asszem az részletkérdés, hogy ha valakit halálra vernek, az miért szerepel később élve. Biztos nem jött le valami időjáték-térjáték.)

Amúgy ha már előzetesekről volt szó: itt április 13-tól adják az általunk jól megvitatkozott (itt meg itt) Mások életét, és a trailer hang nélkül megy patetikus zenével (meg feliratokkal, hogy mi volt Kelet-Németországban ekkor meg akkor). Asszem, ezt látva kihagytam volna.

Nincsenek megjegyzések: