vasárnap, március 18, 2007

Szegény Sándor Pál!

Én nem voltam a filmszemlén, úgyhogy cseppenként kapom meg azt, amit ott egyszerre lehetett megtapasztalni, hogy még magyar mércével is kiemelkedően sok szar film készült tavaly. Sebaj, a Hasutasok című Szőke-film előtt négy magyar előzetest nyomtak, szóval van hova süllyedni. (Egyébként érdekelne, hogy a Művészben eredetileg is a legkisebb teremben játszották a filmet vagy az érdeklődés hiányában került át. Vasárnap délután kb. kétharmad ház volt az 5ö fős teremben.)

Szóval Sándor Pál nemcsak egy béna filmet rendezett tavaly, de producerelt is egyet. A Hasutasok annyira nem vicces, hogy ma délután egyetlen egyszer mosolyodtam el, akkor, amikor a honlapjára tévedtem és ott a Noé bárkája a szöveg a kis kék sávban fent.

Grecsó Krisztiánnak és Szőke Andrásnak sikerült egy elképesztően unalmas forgatókönyvet írnia, ami azért tekintélyes eremény, mert a Szőke-Badár stílusú figurák ott vannak kiegészítve más viszonylag vicces karakterekkel, de olyan béna dialógok és történet van alájuk adva, hogy az elviselhetetlen. És az se világos, hogy az a jelenet minek került be, amiben Fábry van, azon kívül, hogy legyen a filmben Fábry is.

Sajnos nem vagyok elég türelmes ahhoz, hogy kiderítsem, hogy kell szavazást csinálni a blogra, így csak a kommentekben várom a válaszokat, hogy melyik Farkasházy az idegesítőbb a filmben: Réka vagy Tivadar.

Nincsenek megjegyzések: