hétfő, szeptember 10, 2007

Az ír csoda


Berlin felé utaztomban ír szurkolókba futottam. A drukkerek söröztek, a vonat késett, az eső szemerkélt. Nincs összefüggés.

A zöldmezesek énekeltek, én pedig a Német Vasút ZRt. mobil című magazinjában az ír csodáról olvastam. Arról tudni illik, hogy hogyan lett Írország a leglepukkantabb európai országból a legmenőbb. Nem fogják kitalálni: azért lett a legmenőbb, mert a) Írországban jól csinálják a dolgot, b) Írországban mindenki jó fej. Az előbbit persze kár is volna vitatni, nekem sem sikerülne, ám midőn a másodikról olvastam, s láttam a jobbnál jobb fej írek fotóit az újságban, a szemem előtt ülő írek épp rágyújtottak egy nótára és sok cigire.

A vonat Németországban húsz percet ledolgozott az egy órás késésből. Mire megérkeztem, elállt az eső és felszállt a füst.

Nincsenek megjegyzések: