hétfő, április 09, 2007

Mozi volt, mozi lesz

Rég volt poszt, pedig voltam ám moziban, csak nem volt kedvem beszélni (írni) róla, meg a Természet Lágy Ölét is meglátogattam. Szóval akkor röviden: a 300-at már csak képregényes elfogultságaim miatt is meg kellett nézni (ja, voltam a Képregény Fesztiválon is, de tíz perc után elmenekültem). Túl hosszú lett, de a látvány az nagyon nagyon volt. Persze nem adják artmozik, úgyhogy a West Endbe kellett menni (1000 a diákjegy), az utolsó éjjelire vettem jegyet, de így is szomszéd ülésen popcorn-zörgés, ami nem idegesített volna magában, de csak zörögtek vele, nem is ették! Ha valakit érdekel, megnyílt a Springfield üzlete
az átalakítás után, épp valami megnyitó party volt, de sietni kellett a filmre, nem bírtam megnézni mi van (azt láttam -és hallani véltem-, hogy csörögnek a pezsgős poharak).
A Főfőnök az utóbbi idők legjobb általam látott filmje (az egyik legrosszabb trailerrel). Tudom én, hogy a művet inkább csak úgy magát, de az azért vicces, amikor Lars von Trier azt narrálja, hogy "ez nem egy lila fing Dogma-film". Ráadásul dehogynem. Illetve lila fingnak nem lila fing, de Dogmának Dogma (bár hivatalosan nyilván nem).

És akkor nézzük, mi lesz: van most egy spanyol kosztümös Carlos Bardemmel a főszerepben, aki az összes Bardemnek rokona, ezt valószínűleg meglesem, amikor nem lesz kedvem dolgozni. Csütörtöktől meg jön a Particules Élémentaires, illetve
Elementarteilchen mivel nem franciák, hanem németek csináltak a könyvből mozit. Gondolom a zindexen Tóta úr fog értekezni, legalábbis Houellebecq azótai "szellemfejlődése" Vevének, a Fortuyn-fannek nyilván bejön.

Nincsenek megjegyzések: