kedd, április 10, 2007

Könyv is lesz

Van az időmilliomosok közt nálam erre érdemesebb jegyzetelő, de én most úgyse írok semmi lényegeset, csak szólok, hogy észrevettem, hogy.

Csütörtökön kezdődik a könyvfesztivál.

Ebben az a jó, hogy a bookline-on vettem észre, már kint van a könyvek listája. Az official page-en még nincs, sőt. Emlékeztem tavalyról, hogy egész hülye url-jük van, amit akkor még guglival is alig találtam meg, ebben nagyot fejlődtek, most ők vannak a topon. Szóval www.bookfestival.hu a cím, amihez gratulálunk. Ennél már csak az jobb, hogy ha a tényleges site-ot akarjuk látni, akkor engedélyezni kell a pop-upokat. Ezt odaírják kisbetűvel, meg ki lehet találni, de azért nem lehetett volna egy rendes weboldalt csinálni?

A listán első nekibuzdulásra az tűnt fel, hogy Tisza Kata Magyar pszichó cimmel bírt könyvet írni. Ezen felül lesz új Háy-könyv, Márton László újrakiadás, zs énünknek egy Arjouni (bár a tartalomból nem világos mennyire zs). Díszvendég-ország Kanada, Budapest-Nagydíjas Eco, de a legjobb hír, hogy a Bokkline standjánál Popper Péter dedikál! Rögtön Ranschburg Jenő után! Kár lenne kihagyni.

Nincsenek megjegyzések: