hétfő, április 23, 2007

Valahány nap a naptárban

Tehát a Nagy Választási Hét II. poszt helyett:

Mazsihisz-választáson nem történt semmi, pedig mindenki iszonyúra drukkolt.

A francia választáson se történt semmi, mindenki nyomott egy unicumot. Viszont kedves Hazánk nagyon ráhajtott: bár az EB-t elbuktuk, van ugye űrtúristánk, és most még a hülye franciák szidásánál is elő fogunk mindig kerülni, ami feltétlen örvendetes fejlemény.

Kevésbé örvendetes, hogy láttam a KisVuk (asszem így egybe, de nyilván nem ilyen kisbetű-nagybetű leosztásban) trailerjét. Szóval 3D meg animaca, ez jó, követjük világ, mit nekünk haladás. Ja de, pont az. Viszont külhonban már a Disnet se a nagyon bugyutás gyerekfilmekben utazik. Halló! A Disney se!

A trailer után volt film is persze. Quelques jours en septembre, aminek a site-je fermé temporairement, viszont úgy van fordítva, hogy 10 nap szeptemberben, pedig konkrétan egy hét. A film 1-től 10-ig kedves-kedves-kellemes, Juliette Binoche pl. sportive-nak van ábrázolva, tök sztereotíp minden, még viccelnek is ezzel, és kb. három másodpercig fájlaltam, hogy nem láttam Moore Bush-filmjét. Aztán kitaláltam. Ja, és végre megint a Szindbádban voltam.

Nincsenek megjegyzések: