csütörtök, június 14, 2007

a zindex 243856.

Úgy néz ki, Boubaval versenyzünk, hogy ki ír többet a zindexről, úgyhogy most most benyomok egy gólt. (Basszus! Közben lespenótoztam magam.)

Szóval én már lelkesedtem, hogy blogjaik vannak, és hogy milyen jólkitervelten csinálják, de akkor most nézzük a buktákat. Nemrég másodjára futottak neki, hogy legyen irodalmi blogjuk, ez a második eddig csak focival és pinával bírt kikerülni a címlapra, és azt gyanítom, hogy eztán se lesz másképp. És akkor itt van nekünk az utolsó G8 hozadéka, Rostock ajándéka az emberiségnek, az alterblog. Tudtam, persze, hogy vannak az index környékén zöld (vagy zöld árnyalatú - ez olyan, mint a zsidó származású) emberek, de erre azért nem számítottam. Van egy kis skizoid beütése a dolognak eddig, mert volt már többször is index-főoldali link a blogra, onnan viszont nincs az indexre, ellenben van pl. az indyre. Én nagyon drukkolok, hogy iszonyú sokan olvassák, annyira sokan, hogy már megérje bannereket kirakni.

És akkor meglátjuk, mi lesz.

Nincsenek megjegyzések: