szombat, április 26, 2008

1:14

A fenti két szám az odds-ot jelenti, amin 10 fontot tettünk Frédi Flintoffal arra, hogy a Cselszi nyeri a Bajnokok Ligáját és a Premiershipet is. (Konkrétan én akartam megtenni, de ő megpróbált lebeszélni a 10 fontról, mondván sok pénz, mire én azt a prádriposztot engedtem meg, hogy legyen akkor csak 7, ami egy nyolcadosztályú angol bajnoki meccs belépőjének ára. Na erre ő fizeti a másik 3 fontot.)

Egyelőre jól állunk, mert bevettük a hülye vörös norvég gyereket is. Most meg drukkolunk élőben a kompjúter előtt. (Frédi nyilván valami londoni pubban.)


14:08 Már elment negyed óra, de egyelőre azzal vagyok elfoglalva, hogy egy olyan csatornát találjak, ahol normális tempóban jönnek a kilobitek, mert persze mindenki ezt nézi. Dögöljetek meg, nekem pénzem van benne!

14:21 Ha a Motherwell - Dundee United meccset akarnám nézni, az könnyebben menne. Épp láttam egy béna gólt.

14:28 Megvan a csatorna! Sajna franciául, amit értek és idegesítő. Valami arab jobb lenne.

14:35 GÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓL!!!! (Egyszer tehet Ballack is szivessséget.)

14:40 Szünet. Addig lekapcsolhatom a békazabálókat.

14:55 Második félidő. Kel máccs dö Májköl Esszéen, kel máccs! Ezek hihetetlenek.

14:58 A franciák most mondják be, hogy a 25 perccel ezelőtti gólnál egy Lampard mamájára emléző pólót húztak elő a londoniak. Dilettánsok haza!

15:05 Basszus. Beperelem Karvajjót. Hát odaadta neki. A Rúninak. annak meg csak be kellett rúgnia. Hát berúgta.

15:10 Na, obtönüztünk egy tre bó kufrant. állé lé blő!

15:11 Jó ez a Karvajjó gyerek. Belelépett a társ szabadrúgásába...

15:13 Gigszi is lő. Szarul állunk, bejön Ronáldó. Mostanság az egyetlen vicces, ami történik, az a szakkomentátor Marszel Dösszájji akcentusa. az mondjuk nagyon.

15:17 A franciák berohadtak, így most találtam egy működő SkySports-ot. Anelka be, hátha.


15:22 Van egy szabadunk. Szedjétek le a Karvajjót.

15:23 Erős vita után Balak helyett Drogba. A holland simán véd, a két egó még mindig ezen vitatkozik. Naggyon jó.

15:27 Karvajjó... 17ről majdnem olyat lő, mint én.

15:28 Most meg szabad a Mencseszternek. Kicsit ők is vitáznak.

15:29 Ez is béna volt szerencsére.

15:31 Állt a játék. Seva, az ukrán töketlen készülődik megmenteni minket. Hát örülne Abramovics szláv lelke, az biztos.

15:33 Mielőtt valaki halálra izgulná magát, elárulom, hogy lefizettük Ferguszont, szóval csak az a kérdés, hogy kit jelölt ki, kinek kell az öngóljukat lőnie.

15:35 Az előbb hazudtam: a partjelzőt fizettük le. Az első tizi, amit a szezonban a mencseszter ellen befújtak. Már csak be kell lőni.

15:37 Balak az árja isten!!!!!!!!

15:38 Mindenki kivan. Gyorsan cseréltünk egy védekezőt. Ronaldó meg rárúgja a kezdőrúgást...

15:40 Esli Kól megmenti a haza becsületét és a pénzünket, amikor kivágja Ronaldó lövését a gólvonalról. (A posztolás közben nem figyeltem, hogy 4 vagy 5 perc a hosszabbítás.)

15:42 Seva, az ukrán töketlen ha gólt nem is lő, de ő is ment egyet a vonalról, aztán kis dulakodás.

15:47 Vége! Balak és Drogba is szeretik most már egymást. Sajna a Mencseszternek jobb a gólaránya, de mondjuk ki az ilyenkor szokott hülyeséget: hátha nem bírják idegileg. Megremeg a térdük. Az.

Ja igen. Holnap Honvéd-Mtk. Azt a helyszínen követjük végig, és csak utólag számolunk be az eseményekről.

6 megjegyzés:

frédi flintoff írta...

Na, igen, pont ott.
1. Főmenübe ilyet ugye nem írok, ide megtehetem: KÉT ARROGÁNS KÖCÖSG CSAPAT!!!! perpill a manchestert jobban. utálom, perpill, MONDOM MÉGEGYSZER, mert abramovics nem volt ott a meccsen és peter kenyon CEO fejét se láttam.

2. a Stoke megszerezte a vezetést.

3. lecsekkoltam, gyuri figyelj!, nem csak az AFC Wimbledon de a Brentford sincs messze innen (KT2 7TU, everyone welceom). Mindezt azért mondom, mert megyünk jövő szombaton a WBA elleni derbire, és csak úgy lett volna 2 egymás mellé szóló helyünk, h egyikünk se látja a kaput. szal utánpótlás után kell nézni. (a brentford mondjuk piros és nem kék, isten tudja...) Viszont (?) ROd Stewart nyomta az ifijükben, biztos sokat üvöltött a bíróval.

3. PB nem jelzi, de nem minden tekintetbe vagyunk puszipajtások (diplomacy asiDE): ugyanis egy söre fogja bukni ha(haha) az MTK ősszel nem jut be semmilyen nemzetközi kupakűzdelem csoportkörébe.

frédi flintoff írta...

ja, és az EB alatt ismét blogcsúcsot döntünk, ahogy szoktuk!

pb írta...

te frédi. csinalj mar egy kepet a cetlirol, amit kaptal a fogadoirodaban. meg sosem lattam olyat. lehet, hogy nem is cetli?

frédi flintoff írta...

de, az a vicc, pont egy olyan cetli, mintha én odafirkantottam volna rá, h 14:1.
ma megjön jutka és ha lesz időnk, fényképezünk.

Névtelen írta...

figyelnek en, de ugy tunik a brentford szezonjanak vege: meg egy idegenbeli meccs majus 3an es szevasz.
szoval majd jovore.

frédi flintoff írta...

? hát perce h vége de csapatot egy életre választ az ember :))