kedd, október 30, 2007

Revidea


Már sokszor gondoltam és egyszer írtam is, hogy a Kossuth mozi közönsége általában szórakoztatóbb, mint maga film. Akkor most meakulpa. A Csillagport kétszer láttam, egyszer ott, egyszer a Westendben, és simán lenyomták a plázagenyókat. Mondjuk annyi előnyük most volt, hogy a Kossuth egyike annak a két helynek, ahol feliratosan játszák a filmet.

Ami viszont igazán vicces, hogy az Are you younger than a fifth grader kerdesre mostantol siman igennel valaszolok. A mozi ugyanis 12-es karikával megy, amit senki nem ellenőriz, de amikor a lányomnak kértem egy gyerekjegyet, magamnak meg egy diákot (csalok mint állat), akkor szépen bütötték, de 12 alatti persze erre a filmre nincs, szóval ő teljesáruval ment be, én meg reducírttal. És hát nyilván a kicsiknek jár a több kedvezmény (plusz nugdíjasok). Ollé!

Nincsenek megjegyzések: