kedd, október 23, 2007

Eesti Kunsti Klaassika és mennyből a manna

Észt rajzfilmet néztem. Frank és Wendy. Kellett egy kis idő, amíg belejöttem, de utána már hamar vége lett, szóval nem bántam meg. Valami fórumon azt írták, hogy K-européer South Park, ami kb. annyiban igaz, hogy minimál rajz. Amúgy teljes abszurditás (ehhez nem árt felengedni), a nem-PC utalások legfeljebb Lettországgal kapcsolatban megengedettek, viszont van őszintén béna metál aláfestő zene 1989-ből, vicces semmibe se vezető és mutató poénok, és tényleg jó hamar abba bírták hagyni.

Hazafele meg kerülhettem, mert a Bajcsyn még kiabáltak sokan. Aztán a Visegrádi és a Gogol sarkán hirtelen érdekesség történt. A neolipót anything goes nálam annyit tesz, hogy bármennyi közért eléldegél errefele, így a Pozsonyi úti Manna ABC is (24 órás nyitvatartás, rohadt magas árak, viszonylag nagyobb mennyiségű márkás vagy annak hazudott termék). De aztán egy éve (kb.) vele szembenyitották a legfrisebb CBA-t és a hazai lánc magyaros svunggal beelőzött. Most viszont a mennyei étek visszavág: a fent említett sarkon az eddigi CBA hirtelen Mannává változott (persze lehet, hogy majd szólnak, hogy a hirtelen úgy fél éve volt, de nekem hirtelen és kész).

Nincsenek megjegyzések: