kedd, szeptember 23, 2008

Egy párbeszéd


Szepessy Zsolt, Monok országos hírű polgármestere a HVG-ben:

- Arra nem gondolt, hogy össze kellene fognia a Magyar Gárda harcosaival, akik szintén szeretnének rendet tenni az országban?

- Időnként nálunk is elkelt volna, hogy eljöjjön pár emberük rendet rakni, de mi a garancia arra, hogy egy-két év múlva nem jelennek meg valamelyik cégemnél, és nem veszik el a tulajdonomat, mondván, hogy én azt a nép egyszerű gyermekeitől vettem el? Egyébként meg: van itt polgárőrség, én vagyok a parancsnoka. Amikor a templomról rezet loptak, három napig virrasztottam, még tüdőgyulladást is kaptam. Aki egy közösség hitéleti központját meggyalázza, el kell törni kezét-lábát, aki meg gyereknek drogot árul, nyilvánosan fel kell akasztani.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

A monoki polgármester egy igazi humanista. A humanizmus korában ugyanis akasztottak, törtek kezet, törtek lábat.