hétfő, június 16, 2008

Megszakítjuk adásunkat

Olvastam kedves szomszédos bloggerinánál, hogy ő mehetne/mehetett volna harlidéviddzonfeszitválra. Elég furcsa volt látni, hogy ez neki egy eltévelygő fiatalkori vágy eltorzult beteljesülése lett volna, ha hagyja magát belerángatni. Ennél furcsább már csak az volt, hogy egy ismerős és a Polgár Borda révén szombat délután egyszercsak ott voltam Alsóörsön és minden dübörgött.

Megpróbálok rövid lenni (szerintem sikerülni fog).

1. Az egész egy anti-Sziget (nem is értem, mit erőlködik a nagyonsokvármegye), ami azt jelenti, hogy tök ugyanolyan. Sok koncert, sok félbebaszott/bebaszott (napszakfüggő) ember, akik iszonyú mennyiséget költenek (itt persze lényegesen többet, lásd lejjebb), viszont ideológiailag korrekt módon ragadnak a Nagy-Mo. matricák és lengenek az árpádsávos zászlók. Viszont:

2. Volt sima gyros és izraeli gyros. Az rendben van, hogy az izraeli drágább volt egy százassal (rohadt zsidók!), de több is volt benne (nem néztem meg, mi, csak a kiírás hosszabb volt). Már a gojmotorosokban sem bízhatunk.

3. Nem gondoltam volna, hogy leszek egyszer egy gerimúr koncert mellett, azt meg pláne nem, hogy így. Amúgy Török Ádám volt még, Kalapács meg egy AC/DC-imitátor, amit hallottam, meg valami béna magyar rock-hip-hop, amit már láttam másutt egyszer, de akkor is szar volt.

4. Dinner in the Sky: felvisznek 15-30 méter magasba és ott zabálhatsz/koktélozhatsz. Csak koktél 8 és fél, zabával 12 és fél. (Amikor a Polgár Borda polgárbarát segítségével jó kedélyállapotba és a szokásosnál is rosszabb humorérzékbe kerültünk, arra gondoltunk, hogy egy Szarj az égből nagyívben mindenkire szivesebben kiadnánk ennyit.)

5. Divat a bőrszínű, "észrevehetetlen" tetkós pulcsi.

6. Divat a három kerekű, majdnem kocsi harli. (Ez tényleg jól is néz ki.)

7. Ezeknek basszus mindegy, hogy délután, éjjel vagy hajnal: vrrrrümmm-vrrrrrrümmm.

8. Esett. Ültünk egy sátorban, aztán mondták, hogy tíztől felnőtteknek szóló műsor lesz, kétezer a bentmaradás. Nem tudtuk meggyőzni magunkat.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

És még a csehek is kiestek :(