szombat, augusztus 02, 2008

Tragédia helyett

Úgy tűnik, vissza az egész. Szegény Köteles László pedig a magyar médiában szomorkodik. Az nb1.hu-s cikket nem lehet linkelni, de az a legviccesebb:

Már tegnap eldőlhetett volna Köteles László sorsa, ám még mindig nem
született megegyezés a külföldre vágyó kapus ügyében. Egyes információk szerint
a borsodiak 400 ezer eurót szeretnének kapni a hálóőrért.- Megmondom őszintén,
nem azt kaptam, amire számítottam - panaszkodott a kapus a dvtk.eu portálon. -
Korábban arról volt szó, hogy orvosi vizsgálatra hívnak és együtt tréningezek
majd az első csapattal. A három nap alatt nem volt orvosi vizsgálat és nem is az
első csapattal készültem, csak kapusedzéseken vettem részt. Az edzőmérkőzéseken
sem kaptam lehetőséget. Úgy tudtam, egyedül engem tesztelnek majd, de rajtam
kívül még két kapus szerepelt próbajátékon, ők már közel két hete vendégeskedtek
a klubnál, míg én csak három napot kaptam. Van egy olyan érzésem, hogy a jövőmet
illetően télig nem történik változás.


Nincsenek megjegyzések: