hétfő, május 21, 2007

Üdvözöllek, drága öcsém...

...ez a való világ.

Ismeri valaki Asperján Györgyöt?

Én sem.

Azt tom, hogy írt egy regényt JA életéről, amiben aszonta, hogy ez nem is regény, merthogy ez vala a valóság. Maga Etus néni diktált.

A jelek szerint nem először kísérletezett szerzőnk a valósággal:

"Rekordösszegű, 5,5 millió forintos kártérítésre kötelezte elsőfokú, nem jogerős ítéletében a bíróság Asperján Györgyöt. Az író A Labancz Anna gyilkosság című könyvében gyilkossággaé gyanúsított meg egy férfit. A könyvben néven nevezett Lázár urat az 1970-es gyilkosság után kihallgatták a rendőrök, de sosem gyanúsították meg. A bíróság nagy nyilvánosság előtt elkövetett szándékos rágalmazás miatt ítélte rekordösszegre az írót. "A bíróságot csak a jogszabályok érdeklik, meg a paragrafusok. Innen kezdve én mit tehetek, mint író?" - nyilatkozta Asperján György."

Forrás: MTI

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia. Én a drága öcséd vagyok. Aki stikába elolvasta a Fogadj szívedbe című könyvet József Attila életéről Asperján György író Úrnak köszönhetően. És ha megfogadsz tőlem egy tanácsot, kérlek ülj le egy székbe, vedd elő a regényt, mellé József Attila verseskötetét, és egy értelmező kéziszótárt, és kezd neki...és olyan világ tárul fel előtted, hogy el fogsz képedni. Én sokat fejlődtem ezáltal, és tudod akkora élményben volt így részem, hogy büszkén fejet hajtok az író úr nagysága előtt! Mert ez alkotás!!!

Bouba Diop írta...

Drága öcsém,

csak most látom, hogy ide írtál. Nem egészen vágom, hogy miért is kell Asperján mellé értelmező kéziszótár, de ez biztosan valami beszólás akart lenni.

Mindenesetre nem akartam én bántani Asperján urat, csak a művész valósághoz való viszonyát emeltem ki. Mint érdekességet.

Ízlések és pofonok. Nekem nem ízlett a JA-regény, kaptam egy pofont. Ez van.